Woensdag 12 Februarie 2014

Woensdag 12 Februarie 2014.


Dit is warm hier in die Karoo, en bedompig. Gister teen vieruur die middag staan die temperatuur op 32C binne die huis. As dit so warm is dan kom ‘n mens nie by alles uit wat jy by wil uitkom nie, want jy is moeg voordat jy nog begin. Vrydagaand het ons by vriende ‘n lekker braai gehad. Die muskiete het gemaak dat ons binne moes gaan sit want hier teen agtuur was daar so baie dat ek bang was iemand sal dalk ‘n bloedoortapping moet kry so baie was daar wat bloed gedrink het. Die naweek was baie rustig. Hettie het gaan uitstal by ons plaasmark, en toe sommer ‘n hele paar kuns studente bygekry. Sy is so opgewonde daar oor. En dan was ons vanoggend gou by die ouetehuis aan om reëlings te maak vir haar klasse wat sy volgende week daar gaan begin vir die ou mense. Hulle is ook nogal opgewonde want dit hou die bejaardes besig. Hettie is so gelukkig dat iemand al die benodighede borg, so dit kos haar ‘n uur ‘n week wat sy so ‘n bietjie tyd kan terugploeg in ander mense se lewens.

En dan was daar Jana. Die kinders het vir haar ‘n epos adres geskep en toe kan sy en oupa lekker kuier sonder dat dit haar geld kos op haar selfoon. En oupa moes toe net vinnig leer dat al het sy basies die geselsie afgesluit, moet oupa nogsteeds laat weet dat hy die boodskap gekry het. En nou moet oupa en ouma maar elke dag vir haar ‘n epos stuur. Dit is hoe sy dit gestel het: Oupa oupa weet oupa en ouma kan eennige tyt iets  stuur. Liefde Jana

Ek self het nie so ‘n lekker naweek gehad nie. Iewers tussen elf uur Vrydagaand en sesuur Saterdagoggend het die gewas besluit om die dunderm of te laat buig, of verstop. Dit was nogal baie eina. Ek was net baie bly dat ek nie saam met Hettie gegaan het nie, want toe kon ek so ‘n bietjie op die bed lê en kyk of die ou derm nie weer reg kom nie. So teen Maandagoggend het ek net gehoor hoe die goed hier deur die derms gaan en teen middagete was dit weer normaal. Ek sukkel maar met ontwaterings probleme as gevolg van die gewas, maar omdat die gewas ook nie sy gifstowwe kon uitskei nie, het ek toe nie so uitgedroog soos gewoonlik die geval is nie. Nou kla ek glad nie meer dat ek so uitdroog nie, want dit is gemakliker om baie toilet toe gaan as om so seer te hê.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking