Woensdag 05 Februarie 2014

Woensdag 5 Februarie 2014.

Sjoe die tyd het gevlieg. Kan nie glo dat nog ‘n week al weer verby is nie. Maar dit is wat gebeur as jy jouself bewustelik besig hou. Al is dit net met klein goetjies soos varingblare  uitsny wat dood is, en bossies uittrek in die groentetuin. Die res van die tyd skryf ek maar en doen my website oor. En dan gebeur dit soos vanoggend toe ons net ‘vinnig’ winkel toe gaan en eers amper 2 ure later by die huis terug is nie. By die ko-operasie loop ons toe ‘n man raak wat so 28 jaar terug saam met my gewerk het in Durban. En nou bly hy ook hier by ons. En dan is daar nog kliënte wat skakel en vra dat ek nogsteeds vir hulle goed moet kry en aanstuur al weet hulle ek is nie meer in die Baai omgewing nie.

Ons het nogal baie reën die afgelope week gehad. Vrydag en Saterdag goed gereën, so 15mm, en gister gedurende die dag 6mm en gisteraand nog 22mm. Ek was bekommerd gisteraand want dit was ‘n lekker harde storm wat ons hele pad oorstroom het. As die water nog so 10mm gestyg het was dit oor die trap by die stoep en binne in die huis. Maar dit sal sommer baie meer moet reën voordat dit kan gebeur.

Met die siekte gaan dit maar aan soos gewoonlik. Die diarieë is net party dae baie erg, wat maak dat die derm baie seer is. Ek het nou ook uitgevind dat dit nogal baie seer raak wanneer ek op my rug lê met net een kussing onder die kop. Gelukkig het ek al jare terug geleer na die rugoperasie om op my sye te slaap, so dit pla darem nie in die nag nie. Ek sien ook dat as gevolg van die baie gloede, my arms en bene nou sulke donker kolle kry. Dit gebeur glo omdat die are al hoe nader aan die vel kom sodat die liggaam kan afkoel. So behalwe vir die diarieë, pyn en die moegheid was dit nogal ‘n goeie week.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking