Woensdag 09 Julie 2014

Dis winter

Die winter is verseker hier by ons. Dit is al wat die mense hier in Steynsburg oor praat die afgelope week. Gister is die laagste temperatuur nog hier naby ons by Molteno gemeet van -19.5C. Dit was ook die dag met die laagste maksimum van 4.5C daar. Volgens die radio verslag is dit die koudste tydperk die afgelope 38 jaar. Ek het dieselfde maksimum gemeet maar ons minimum was darem net -8.5C. Ander mense op die dorp het tot by -13C gemeet. Ek weet nie wat die aanvoelbare temperatuur is nie, maar ek weet dit is koud. Soos ek nou hier sit en skryf 4 uur in die middag is dit tans 6C. Ons het nou al geleer om water in bakke in die kombuis te hou oornag want die pype vries elke nag. Vandag het ek eers teen 11:40 water in die kombuis gekry, waar dit ander dae darem so ‘n bietjie vroeër was, al was dit net 10 minute vroeër. Ek sien ook nie kans om met die pype te sukkel wanneer dit so koud is nie. Gelukkig het ons water in die badkamer en waskamer. So ek mag dalk koud wees maar ek weet darem ek is skoon want ek kan elke oggend ‘n warm stort vat. En gelukkig het ons lekker warm klere wat die ergste koue uithou. Ek het so ‘n lekker dons baadjie by Su-Hannie gekry en as ek buite loop winkel toe kan die koue nie deurkom nie. Ek wens sommer ek is ‘n hoender dat ek my hele lyf kan toekry onder ‘n lekker vere kombers.


Met die gesondheid is daar nie baie verandering nie. Ek was net ‘n bietjie moedeloos toe die bene vanoggend ook begin juk hier by die maarmerries rond. Ek het maar net dieselfde room aangesit wat ek vir die arms gebruik en sover is die juk darem weg. Ek hoop maar net dat dit nie die paadjie van die arms gaan volg nie, want dan gaan die mense regtig dink al my varkies is nie tuis as ek in hierdie weer met ‘n kortbroek rondloop nie. Dit is maar wat ek elke nou en dan met die arms moet maak om te verseker dat ek nie juk nie aangesien enige kontak met klere maak dat dit juk.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking