Dinsdag 01 Julie 2014

Dinsdag 1 Julie 2014

En so is nog ‘n week of wat verby. Die huis is skoon stil met Barney wat vir die volgende week nog huis oppas by sy werkgewers. Gelukkig lyk dit darem of hy dit nog geniet. Hettie se kunsklasse maak haar nogsteeds opgewonde. Dit is vir haar so lekker om te sien hoe die tannies by die ouetehuis vorder. Die een kon nie eers meer haar naam geskryf het nie maar nou kan sy nie net skilder nie, maar selfs weer skryf. Hettie het ook die afgelope week ‘n lesing gegee by Hofmeyr se tuinbouklub, en die was mense nogal ingenome met wat sy hulle gewys het.

Die werk aan die huis is klaar. Die ekstra vertrek maak ‘n baie groot verskil. En dan is daar die “toolshed” buite wat al die gereedskap kan vat, en die dak lyk my heel reg. Ek glo nie daar sal weer water kan lek nie want amper elke naat is geseël.

Met die ou gesondheid is dit maar soos gewoonlik deurmekaar. Die ekstra Niacin saam met die standaard vitamiene pille en die twee rome wat ek aan die arms smeer help darem dat die juk baie beter is. Su-Hannie het ook gister gesê dat sy sommer ‘n verandering sien van Vrydag af. Verder is dit maar soos gewoonlik. Die ou gewas stoei maar erg met al die organe in die buik om vir hom plek te maak, en dit maak dat hulle almal by my kla. Gelukkig kan ek hulle darem stil kry met pynpille. Die enigste ander klagte is dat die ou pens net groter word en die klere al hoe stywer sit. En natuurlik met die gevegte hier binne my maak dit my nogal moeg.

Ek sien ons gaan die naweek so ‘n bietjie koud kry. Saterdag en Sondag se aanvoelbare temperatuur gaan nie een dag oor vriespunt kom nie. So dit lyk vir my soos lekker sop weer, en dalk sal ek nog ‘n rannekoek of twee ook bak.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking