Donderdag 09 Oktober 2014

Donderdag 9 Oktober

En so het daar sommer ‘n rukkie verloop sedert die vorige skrywe. Ons het baie lekker gekuier by Su-Hannie en Bani, Theuns se konsert geniet, en is al weer amper drie weke by die huis. Gelukkig is volgende naweek al weer oppad en dan kuier ons weer daar. Die keer is dit die Somerfees se beurt.

En so het die oorslaap partytjie van die jeuk en al die ander goeters (newe effekte) oorgesit in ‘n uitspan by my. Dit lyk nie of dit vinnig ‘n blaaskansie gee nie, maar dit is my paadjie. Dit is hoekom ek so stadig is om te skryf, want die gesondheid is nie lekker nie. Met die terug kom van Su-Hannie hulle af was ek te bly om by die huis te kom want elke klippie op die grondpad en duikie in die teerpad het gevoel of iemand ‘n dolk hier in die ingewande steek. Dan voel ek verstop en dan is dit diarieë wat weer terug is, so ek weet nie altyd wat die dag gaan gebeur nie.

Nou wil dit ook lyk of die res van die lyf ook wil begin jeuk. Gisteroggend was dit die bene, voete en bo-arms se beurt. Dit was nogal erg maar gelukkig werk die Mylocort room daarvoor, en was dit binne ‘n uur of wat onder beheer.

Dinsdag was ons vir die dag saam met bvriende Cradock toe. Dit was nou nogal ‘n lekker uitstappie, en het ons so kuier kuier terug gekom en eers gemmerbier gedrink op Hofmeyr, en sommer daar wildspastei gekry vir aandete. Die weer was nogal regte Karoo weer, warm (38C)  en toe later winderig. Gister het ek dit rustig geneem want so ‘n dag uit maak my nogal moeg. Dit was net lekker om in die natuur te wees en vir die arende  en al die verskillende plantegroei te kyk.

Vandag was dit die groentetuin se beurt. So meeste van die groente is in want dit wil nou begin lyk of die ryp oor is vir die jaar. So ‘n week of wat laas ryp gehad, so ons vertrou maar dat die somer oppad is.

1 opmerking: