Donderdag 01 Januarie 2015

Nuwejaarsdag 1 Januarie 2015

En so is nog ‘n jaar verby en het ‘n nuwe jaar begin. Ons het saam met Su-Hannie en Bani gaan vakansie hou in Gonubie, by hulle gekuier oor Kersfees, en verlede Vrydag huiswaarts gekeer. Watter lekker tyd was dit gewees. So nou en dan vergeet om iets te doen, maar dit was maar ook goed. Ek sien nou my voete is besig om te vervel waar my sandale nie gekom het vroeër in die somer nie, want wie spuit nou sonbrand middel op hul voete. Nie ek nie. Maar, nou weet ek dat dit ook gedoen moet word. Of soos Hettie wat besluit het sy wil so ‘n bietjie kleur op die bo arms en rug kry en dan onder die wind staan terwyl die kleintjies gespuit word en dan vind dat sy soos ‘n luiperd kolle gebrand het soos die wind die sonbrandmiddel na haar gedra het. So sy gaan so kol kol vel af. Maar dit was ‘n fees. O, en dan indien iemand vir Piet Pompies ken, sê maar vir hom die oom wat in die hoek tafel langs hulle gesit het die middag toe ons almal pannekoek geëet het in Gonubie, weet darem nou wie hy is.

Ek wil graag vandag so op nuwejaar die woorde van ‘n liedjie gebruik wat vir my baie beteken het die afgelope tyd en nog elke dag baie beteken om vir almal die jaar ‘n goeie jaar toewens. Die eerste vers is regtig my bede vir ‘n ieder en elkeen wat hier lees.

The sun comes up, it's a new day dawning
It's time to sing Your song again
Whatever may pass, and whatever lies before me
Let me be singing when the evening comes

Bless the Lord, O my soul
O my soul
Worship His holy name
Sing like never before
O my soul
I'll worship Your holy name.

En vir die wat dalk soos ek ook besef dat die einde nader staan die laaste gedeelte van die lied:
And on that day when my strength is failing
The end draws near and my time has come
Still my soul will sing Your praise unending
Ten thousand years and then forevermore

[Chorus x2]
Bless the Lord, O my soul
O my soul
Worship His holy name
Sing like never before
O my soul
I'll worship Your holy name

Jesus, I'll worship Your holy name
Lord, I'll worship Your holy name

Sing like never before
O my soul
I'll worship Your holy name
Jesus, I'll worship Your holy name
I'll worship Your holy name
Die lied kan aanlyn geluister word by: www.youtube.com/watch?v=r3K3roEF36k

Miskien voel ek maar so ‘n bietjie morbied vandag maar wanneer jy soos ek laasnag so diarieë gehad het dat jy skaars kon slaap, dan laat dit maar mens net wonder hoe lank die liggaam nog gaan uithou en aanhou. En dan help medisyne nie eers nie want jy het nog steeds seker 20 of meer keer die toilet laat spoel tussen 12 en 4 uur in die nag.


So vir elkeen wil ek regtig ‘n baie goeie jaar toewens en dat julle ‘n baie goeie 2015 sal ervaar en dat die HERE julle elkeen sal koester.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking