Woensdag 08 Maart 2017

Woensdag 8 Maart 2017

Dit is nogal ‘n hele rukkie gelede wat ek laas iets gedeel het. Om die waarheid te sê het ek glad nie in Februarie iets gedeel nie, maar tog was daar baie goed wat gebeur het. Ons was al weer terug by ons huis, weer op die plaas by Su-Hannie hulle, en is al weer terug by ons huis. En dan gaan ons Sondag alweer plaas toe.

Hettie se operasie wonde is so 99% gesond, so dit is baie goeie nuus. Ons was toe Maandag by onkologie en hulle wil baie goeters doen. Vir Hettie sal sy volgende Maandag uitvind wanneer haar chemo begin. Sy moet seskeer gaan is dit elke drie weke uit mekaar. So dit is dan 18 weke van chemo. Daarna volg ‘n maand van bestraling van Maandag tot Vrydag, elke dag vir die maand. So indien hulle nou begin hoop ons sy sal so teen einde Augustus of begin September seker klaar wees met die storie, en dan is dit maar verdere toetse om te sien dat hulle alles kon dood kry. Haar kanker was baie agressief, so alhoewel hulle alles kon verwyder, weet hulle nie hoeveel nog in die bloed en beenmurg gebêre is nie.

Self moet ek ook weer onder die mes deurloop om “debulking” te doen van die gewas sodat my lewens kwaliteit kan verbeter. Dit sal baie goed wees as hulle die klok so ‘n paar jaar kan terug draai vir my. Maar, dan is daar die Rheumatiod Arthritus wat maar baie moeilik is. Die rug is so swak dat hulle bang is dat van die werwels kan breek en net so met die nek. Daaraan kan hulle nou nie juis iets doen nie. Wanneer dit sal wees sal ek nog oor moet besluit aangesien Hettie nou die grootste prioriteit is. Vir my kan ek maar seker aangaan totdat sy klaar is en dan sal ek gaan sodat sy my dan weer kan bystaan. Om albei dieselfde tyd behandeling te kry sal nie werk nie, want wie gaan na wie kyk.

Dan het Esthee en Francois so ‘n verrassing gekry toe klein Lars 4 weke vroeg sy opwagting gemaak het. Hy is te oulik en nou op 3 weke weeg hy al 3 Kg. Maar hy gee hulle soveel vreugde en dit is iets wat ek en Hettie nie gedink het ooit sal gebeur nie. Esthee en Francois het net so ‘n groot verrassing gehad toe sy verlede jaar in Julie uitgevind het sy is swanger.

Daar is een groot ligpunt en dit is dat dit Januarie begin reën het en dat jy nie kan glo hoe die natuur verander het nie. Waar verlede Desember net grond was, staan die gras kniehoogte, en damme soos by Smithfield wat vir seker 5 maande leeg was loop oor. Die groot dam op die plaas het baie water bygekry en hopelik sal die boorgate ook begin herstel. Dit het ook gemaak dat ons darem nie nou meer elke dag moet sukkel met die lokasie se bokke en beeste in die tuine op die dorp nie, want daar is weiding in die veld. Ons het hier so net oor die honderd millimeter gehad en op die plaas trek hulle oor die 200 mm. Daar is van die plase in die omgewing wat meer as 400mm gemeet het. Die een boer het nou die dag vir Barney gesê dat sy pa wat nou al 92 jaar oud is, sê dit was nog nooit so droog nie, maar ook dat dit nog nooit so baie gereën het wat hy van weet nie.Almal verwag egter ‘n baie koue winter met baie sneeu. So ons sal maar sien.

Die video wat ek graag deel vandag is een wat nogal baie na aan my hart lê. Dit is ‘n ou lied, maar pragtige opname.


1 opmerking:

  1. Hierdie opmerking is deur 'n blogadministrateur verwyder.

    AntwoordVee uit