Dinsdag 09 Mei 2017

Dinsdag 9 Mei 2017

Ek sien ek het lanklaas iets laat weet van ons kant af. Maar met al die vakansiedae en dinge wat maar by ons aangaan, is daar nie altyd tyd om net rustig te word en te skryf nie.

So kom ons begin by die weer. Die winter is hier by ons met ryp wat my grasperk klaar geel het, die lelies se blare is weg, en waar jy kyk in net blare. Ons slaap al met winter beddegoed, alhoewel dit darem nog nie nodig is om warmkomberse aan te sit nie. Ons kry so af en toe nog ‘n lekker bui reën, maar ek sien dat ons dalk die naweek ‘n bietjie kapok kan kry. So as julle koud kry het ons heel moontlik die mooi gekry. Maar ek sal maar sien wat die weer later die week sê.

Hettie het nou haar “red devils” agter die rug, en nou is dit nog drie chemo behandelings wat voorlê. Sy vat dit baie goed en is gewoonlik die eerste week so ‘n bietjie rof maar daarna raas sy met my as ek wil winkel toe loop, want dit is haar oefening. So dan laat ek haar gaan want dit is seker beter vir haar as vir my om te gaan.

Ekself is maar nie altyd lekker nie, om die waarheid te sê het ek redelik lank laas ‘n paar lekker dae na mekaar gehad. Die lyf is maar seer van die uitsaaïngs veral die na die sleutelbeen, nek en kop, en die Rhumatoid Arthritus, so ek kan nie juis swaar werk doen nie. Glo my as ek sê swaar werk is nou soos ses dae vat om ‘n perskeboom te snoei. En dan is die gewas nou maar besig om my te waarsku dat hy die hoofaar tussen die derm en die lewer finaal wil toemaak. Ek kry sulke tye waar daar maar gedeeltes van die lyf nie bloed en suurstof kry nie, so ek weet nie wanneer hy sy laaste dinge wil doen nie. Soos vanoggend in die bed het die reegterbeen gevoel of hy “slaap”, so vol doringtjies, en toe ek opstaan is alles weer normaal. So probeer ek nou maar ook om net op die linkersy te slaap want anders druk die gewas die aar so toe dat my hele lyf “slaap”.

So dit is maar waar ons is. Klein Lars word by die dag groter daar anderkant in Melbourne en is hy die Sondag by hul gemeente ingeseën. Baie goed om te sien hoe hulle hele groepie om hom staan en vir hom bid, en was bly dat sy oupa Lars ook daar kon wees.

So tot volgende keer, ek weet nou nie wanneer dit sal wees nie want ek skaal maar bietjie af, mag dit met julle welgeluksalig wees.

Die liedjie wat ek vandag wil deel is maar ook net nog een van my gunstelinge.


Net so ‘n definisie van welgeluksalig. Ek het dit so ‘n jaar en ‘n half gelede gedeel.
Wel - Dit gaan goed, jy is nie siek nie, jy het nie tekort nie,
Geluk - Bly, lag, verheug, dit borrel in jou, staat van ekstase, nie vyande nie,
Salig - Rustig, nie bekommerd nie, ek weet waar ek heengaan as ek sterf
Driemaal goed gaan met ons. Wel - Liggaam, Geluk - siel, salig – gees


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking