Sondag 06 Augustus 2017

Sondag 6 Augustus 2017

Sjoe dit is ‘n lang tyd terug wat ek laas iets laat weet het. Maar dit is maar hoe die lewe is, partykeer is daar sekere goed wat baie aandag kry en dan is daar weer ander goed wat weer aandag kry.

Hier by ons het ons nog nie regtig kapok gehad die jaar nie. Net die eendag het dit vinnig geval vir so 10 minute, en toe is dit weg. En dan het die vlokkies ook so tussen die reën deur ook geval maar het as druppels die grond gehaal. Die winter is volgens die plaaslike mense, die wat nou al baie jare hier bly, ‘n gewone winter maar baie koue wintersoggende. Ek het soveel plante wat die jaar dood is en die vorige drie winters oorleef het, so ek dink ek stem saam met die koue oggende. Veral as jy elfuur in die oggend kyk en die temperatuur buite is so net oor vriespunt, en binne die kombuis so tussen 6C en 7C. Maar skielik die week het dit verander dat dit sommer amper 20C in die dag haal, en gaan af tot so -3C in die oggende. Dan kan ons nie kla nie. Ek dink ons koudste oggend die jaar was hier net by -13C. So nogal koud. En toe skielik gistermiddag toe ek vir ons ‘n vleisie op die vuur gooi, toe kom daar ander wolke oor as wat is die afgelope 2 dae gehad het en toe voel en lyk dit soos kapok weer. Maar toe is dit weer weg.

Hettie is oppad om goed te herstel na haar bilateral mastektomie. Die hare kom weer uit, dalk meer grys as voorheen, maar soos sy sê nou het sy net meer natuurlike highlights. Sy loop nog met ‘n mus want die kop raak maar koud sonder hare, en haar hare is maar nog kort. Ons is so bly dat dit soveel beter gaan met haar en is sy vinnig besig om weer haar kragte op te bou. Maar dit is hoe ek haar ken. So nou en dan raak dinge te veel in haar lewe, maar dan word dit hanteer en dan gaan sy weer aan. Sy geniet dit dat sy weer kan pottebakkery toe gaan en hulle as groep weer saam kan werk. En dan het die kunsleerlinge gevra of sy nie weer wil begin nie, want hulle mis die saam wees. So sy is besig om weer in haar element te kom en dit is lekker om te sien dat sy weer uitsien na die kuns want dit is vir haar so ‘n groot lekkerte om mense te help en dan ook so tussen deur iets vir haarself te doen. Vir haar is die dae te kort want sy het te veel handewerk om te doen. As dit nie brei is nie, is dit hekel, of naaldwerk, en dan kom die potte en kuns ook nog tussen in. En dan pla ek ook nog.

Met myself is dit maar wipplank ry. Daar is nou nuwe uitsaaïngs op die ribbes. Die een wat nogal pla is reg by die hart, en dan kla die op die skedel ook maar. Wanneer ek op my regtersy slaap raak die regter een agter die oor baie seer en kan ek nie aan die gedeelte om die oor vat nie, en wanneer ek op die linker sy lê dan trek die gewas die bloedvloei heeltemal toe aangesien die ou gewas nou altwee kante van die gewas probeer om die hoofaar toe te maak. So ek sukkel maar met asemhaal want die regterlong se onderste gedeelte kry nie meer bloed nie en het sy funksionaliteit verloor. Die week het die linker long ook begin kla en seer word, so ons wag maar en kyk wat daar gaan gebeur. Dan is daar nog die gevoel dat ek heeltyd versmoor, want daar kom nie genoeg bloed deur om suurstof te kan opneem en na die res van die liggaam te vat nie. En dan word die ou gewas aanhoudend groter en die spasie in die buik al hoe kleiner. Dit is nou al gewoonte om te eet, toilet toe te gaan om weer plek te maak vir die vars kos, en dan is dinge weer min of meer reg. Maar ek word maar gewoond elke week aan die nuwe omstandighede en dan gaan ek maar weer aan. Van tou opgooi is by my daar nie sprake nie en bestaan dit nie in my woordeboek nie. Nie nou nie en nooit voorheen in my lewe nie.

So ek doen maar min goed in en om die huis want die energie is net nie daar nie, en die seer is maar plaerig. Ek hou myself maar besig met skryf, en het so ‘n paar weke gelede Jesaja nader getrek. Ek het oorspronklik so tien jaar terug begin om so ‘n kort opsomming te doen oor wat Jesaja vir ons vandag beteken en het toe opgehou hier by hoofstuk 10. So nou het ek dit maar ‘n basis gebruik en gaan nou baie meer in diepte in en weet dit gaan my nog ‘n redelike lang ruk aan die gang hou. Ek is nou by hoofstuk 22 en dit trek al by 75 A4 getikte bladsye, so dit wil lyk of ek hier so net oor die 200 bladsye gaan hê wanner ek klaar is. Maar dit is wat ek geniet want dit hou my besig met dit wat na aan my hart lê. En ek is die ou wat op die ou einde die meeste leer, en dit is waaroor my lewe gaan. Die lewe is net te kort om nie te leer nie, veral nie van die HERE nie, en jy is ook nooit te oud om te leer nie.

Dan gaan dit goed met ons klein Aussie in Melbourne en raak hy elke keer wat ons met Esthee praat of whatapp, net groter en ouliker. Vrydagaand juis ‘n video gekry waar hy in die kombuis op sy stoel sit en lag en dan sy speelding op die grond gooi want hy weet ma kom tel op en dan kry hy ‘n paar soentjies. So hy hou sommer al die mondjie reg. Die vingertjies is nog bietjie dom om oop te maak, so hy werk nog daaraan.

Ek moet hierdie week my rose snoei en nuwe plantjies maak van die stukkies wat ek afsnoei, so ons sal maar sien watter dag of dae dit gedoen sal word. En dan moet die perskeboom ook gesnoei word, nie dat ons vrugte kry nie. Verlede jaar was hy pienk van die blomme en toe kom die ryp. Nie een perske aangehad nie. Maar hy gee darem bietjie koelte vir die rose hier in Januarie wanneer ons 40+ slaan.

My liedere vandag het nogal spesiaale betekenis in my lewe. Die eerste een het Esthee my laat hoor toe sy met die cd by die huis gekom het. Dit is ‘n fantastiese opname en so ook die tweede lied is seker van die ou wat die mooiste stem het in gospel musiek vandag. So ontspan en geniet dit saam met my.

Die eerste lied is hier. 
https://www.youtube.com/watch?v=oas1vwK6ALU&list=RDoas1vwK6ALU#t=66  Shalom Jerusalem - Paul Wilbur Die ou is ‘n bekeerde Jood en wys nog sy wortels met die lied. Ons het die hele VHS opname gehad  en die CD maar die VHS opname het verdwyn oor die jare, maar gelukkig vir youtube het ek nou die dag die hele opname weer gekry. So gaan kyk maar by https://www.youtube.com/watch?v=RKnJHkHV2fE&list=RDRKnJHkHV2fE#t=104 vir die hele lewendige opname. Daar is na seker 20 jaar plus nog tye wat ek trane afvee wanneer ek na die volledige opname kyk.Hierdie is ‘n 1 uur en 10 minute se opname so dit kan jou data baie vinnig opeet. Al stem ‘n mens nie altyd saam met die teologie nie, glo ek jy haal daaruit wat vir jou iets beteken, en weet ek dat die HERE elke ding kan gebruik om mense se aandag te kry. Indien jy wel die hele opname na kyk is daar een lied wat so pragtig is dat ek vir jare die inleiding as my “ringtone” op my foon gebruik het. Dit begin met regte basuine wat geblaas word. Ons het het twee koedoe horings en ‘n ramshoring maar om dit so te kan blaas is bokant my vuurmaak plek. Die lied is hier https://www.youtube.com/watch?v=k--jh8HuaNc I lift up my eyes.

En dan die tweede opname is by https://www.youtube.com/watch?v=LrhSjP5988E David Phelps End of the beginning. Die passie waarmee die ou sing en die strek van sy stem is net fantasties.

So tot volgende keer, geniet Augustus met al sy verjaarsdae in ons gedeelte van die Erasmus en Van Vreden/van der Walt familie. Siewn weer.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking