Woensdag 28 Junie 2017

Woensdag 28 Junie 2017

Ek wil vandag so ‘n bietjie anders skryf as in die verlede. Waar ek gewoonlik maar net oor wat met die gesondheid aangaan geskryf het, het ek ook so ‘n gedeelte bygevoeg oor waarmee ek my besig hou, en dit is om maar te skryf oor moeilike onderwerpe van die Bybel, en dan van hulle ook as videos op youtube te laai.

Maar soos gewoonlik eers hoe gaan dit hier in die Karoo. Ons het gisteraand so 9mm reën gehad, en so 8mm voor dit gedurende die vorige week. Ons het so ‘n paar warmer oggende gehad waar ek gesien het dat dit darem nie onder vriespunt geval het nie, maar dan was daar dae waar ons eers teen 12 uur warm water in die kombuis gehad het. Dit is interessant dat altwee pype toegedraai is om te voorkom dat hulle ys, maar die warm water doen dit elke jaar. Soos een van Su-Hannie se vriendinne gesê het was dit nou die oggend -14C by hulle. Ons het darem so by -8c gedraai. Maar ten spyte daarvan dink ek ons is besig om aan te pas, of ons kom net nie meer so baie buite nie, want dit is vir my meer verdraagsaam die jaar as verlede jaar.

Ek het eers gister my dons duvet op die bed gesit nadat ek uitgevind het die warm kombers hou onder warm maar bo kry koud hier van 3uur in die oggende.

Met die gesondheid is dit maar elke dag moeilik. Gelukkig is Hettie klaar met haar chemo en kan sy nou begin aansterk. Selfs die hare kom darem nou weer soos “fluff” uit, maar dit lyk of sy die paar bruin hare wat sy nog gehad het, verloor het. Sal maar sien hoe lank dit gaan vat en of die hare darem ‘n bietjie meer is as voorheen en of daar kleur gaan wees of net wit.

Met myself is dit maar baie wisselvallig. Net wanneer jy dink jy het nou uitgevind wat die een seer veroorsaak dan vind jy uit dit is eintlik iets anders. Ek het nou al vir ‘n baie lang tyd, seker 3 jaar al, wat ek in die begin so ‘n steek pyn in die rug gekry het wat vir my gevoel het of dit die regter nier is wat so seer word. In die begin het ek dan maar ‘n bietjie beweeg of gestap en dan het dit beter geword of selfs verdwyn. So ‘n rukkie gelede het ek gevoel dat my longe die een aand wil ingee want hulle was baie seer en die rede was dat die longe nie genoeg bloed kry om suurstof na die liggaam te vervoer nie. Terselfdertyd het dit gevoel of iemand my so half wil versmoor, want die keel was maar ongemaklik.

Nou na baie proefnemings het ek uitgevind dat die seer nier nie ‘n seer nier is nie, maar deel van die regterlong wat nie werk nie. Ek het eers verledejaar uitgevind dat daar ‘n gedeelte is wat nie werk nie, maar nou weet ek dit is die seer wat ek kry. Dit het ek maar agtergekom van op verskillende maniere in die bed lê en wat die gevolge is. Wanneer ek op my regter sy lê word die pyn minder, en wanneer ek op die linker sy lê dan versmoor ek myself. So dit is maar ‘n rondtol in die nag op die bed om te verseker dat alles reg is en ek darem nog die volgende oggend wakker word. Dit is net moeilik om te voel hoe jy net sit en skielik gryp iemand jou om die keel en probeer jou verwurg. Dan weet ek ek moet maar opstaan of anders lê, want binne minute is die longe seer want hulle kry nie genoeg bloed nie.

So dit lyk maar of die gewas nou besig is om die onderste aorta heeltemal toe te druk, en/of die seretonin wat die gewas afgee die aar nou heeltemal wil verstop. So wanneer ek ‘n goeie dag het soos vandag dan voel ek weer die seer van die uitsaaïngs na die skelet, veral die oor en die ribbes en die sleutelbeen wat nou al altwee sleutelbene is, en dan die borsbeen. Maar ons vat dit maar dag vir dag. Die een aand wonder jy of jy môre gaan wakker word, en dan voel jy weer dat daar nog baie tyd oor is.

Soos ek in die begin gesê het, wil ek net so ‘n ietsie bysit oor my bediening en wat ek daarmee doen. Dit is nou die plek waar ek maar redelik kontroversieële onderwerpe aanraak, of mense nie graag wil hoor wat die Bybel vir ons sê rondom ‘n onderwerp nie.

So vandag wil ek graag vra: Watter tipe Christen is jy? Volg jy dalk die “Liewe Jesus” sindroom?

Ek wil graag vra of jy jouself met ‘n sekere groep Christene indeel, en of jy maar saam met die meerderheids opinie mense gaan?

Ek hoef net na Facebook te kyk en al wat jy sien is hierdie mooi versie uit die Bybel, of selfs hierdie mooi woord van die Dalai Lama, of moeder Teresa, of selfs Confusious, nie dat die laaste klomp Christene is nie. Mense kan nie wag om te sien wat vandag se dagstukkie vir hulle gaan inhou nie, want hulle wil net weer op die skouer getik word en gesê word alles is reg. Hulle sal altyd mense soos ‘n Joel Osteen volg want hy bou sy gemeente daarop dat hy nooit sonde sal aanspreek nie.

Ek weet ‘n mens het nie heeldag net gedeeltes nodig wat vrae vra nie, maar wanneer jy wel in die regte verhouding staan, kan hierdie gedeeltes jou dalk net so onderskraag as die “vuil” versies. Dis nou die versies wat so gebruik word dat die Bybel se bladsye by hulle al vuil is, terwyl ander dele van die Bybel nog nooit oopgemaak is nie.

Dit is hoekom ek aan die begin gevra het of jy dalk die “Liewe Jesus” sindroom volg. Wanneer ons hoor dat Jesus sy eie sweep gevleg het voordat hy die klomp uit die tempel gejaag het dan sien jy hoe mense terug deins. Dit is so dat ons nie altyd daardie gedeeltes wil hoor nie, want dalk is jy reeds in ‘n diep gat en het jy nodig om te hoor hoe lief Hy jou het. Maar ek kan die tempel voorbeeld ook omswaai en jou daaruit vertroos, want Jesus maak seker dat valsheid nie maklik teen ons gebruik kan word nie.

Die grootste probleem wat ek het met al hierdie ou mooi versies is dat dit ons versie Christene maak, die “Liewe Jesus sindroom” en nie dissipels van Jesus nie. Want ek moet as dissipel leer om beheer te neem en soos Jesus te word.  Ek moet kan optree soos Hy opgetree het, want ‘n dissipel doen soos die Een waarvan hy ‘n dissipel is.

So met dit as agtergrond het ek redelik baie goeters by my webtuiste bygevoeg, dinge soos “Op ‘n drafstap deur Romeine” ‘n verduideliking van Mattheus 24 en 25, en dan ook videos gedoen oor Jode en die Kerk, watter is watter en sommer ‘n hele klomp ander goeters ook. So gaan maak maar daar ‘n draai indien jy wil by http://www.shama.org.za vir my webtuiste waar jy ook skakels sal kry na my youtube kanaal by: https://www.youtube.com/user/LouwErasmus

Soos gewoonlik sluit ek ook af met ‘n ou video wat my nogal troos, en dit net makliker maak om te glo dat Hy my ook as Sy kind liefhet.



Dit is Phillips Craig and Dean met “When God Ran”.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking