Dinsdag 28 Januarie 2014

28 Januarie 2014.

En so is nog ‘n week verby. Die week het ek dit maar baie stil en rustig gevat. Ek het darem elke dag die groentetuin nat gegooi, en redelik baie keer niks gedoen nie. Ek was maar bietjie moegerig gewees en het net een keer saam met Hettie winkel toe gegaan. Verder het ek maar die plante in die potte skoon gemaak net om uit te vind dat my een disa wat baie mooi geblom het, twee saadpeule gemaak het. Ongelukkig het die een klaar oop gemaak. Ek neem aan die saad is verlore want dit is ‘n baie fyn stof. Die ander saadpeul het ek darem gekry. So nou moet ek maar wag tot so middel Maart om te sien hoeveel ek aan die groei kan kry. Die saad vat so ses weke voor hulle ontkiem, en dan is die plantjie nie eers ‘n millimeter groot nie. Om die waarheid te sê is hulle so groot soos ‘n speld se punt. Verlede jaar het ek 15 plantjies gekry maar met die trekkery het almal gedooi. So ek hoop ek sal darem ‘n paar aan die groei kry.


Met die gesondheid is dit maar moeilik met tye. As dit nie diarieë is nie, voel dit of ek verstop is. En as die ou stelsel weer reg werk dan is dit weer brandboude. Ek het die afgelope week ook op ‘n nuwe verslag afgekom wat ‘n bietjie meer lig werp op wat al die newe effekte van die sindroom is. In die verlede het die meeste verslae net gewys oor wat die meeste voorkom, terwyl die nuwe verslag so ‘n paar ander simptome ook uitwys. Nou verstaan ek ook meer oor wat met my aan die gang is. Dit veroorsaak ontwatering, wat natuurlik tot die gevolg het dat ek baie toilet toe moet gaan om van die water ontslae te raak. Dit maak weer op sy beurt maak dat ek met ‘n droë mond rondloop en seker vyf keer per dag handeroom moet aansit want die vel op my hande en voete is ontsettend droog. En dan die ongemaklikste een is winde. Ek is seker as hulle my by ‘n protes optog loslaat sal al die mense uitmekaar spat as ek die dag winderig is. Ek moes al self na ‘n ander vertrek in die huis gegaan het nadat een van daai winde uitgekom het. Dit ruik of daar iets dood is in die vertrek. Met die ander simptome gaan dit goed. Hulle is maar heeldag byderhand om die lewe maar moeilik te maak. Vanoggend het ek nogal baie seer. Skielik is dit seer van my bekkenbeen omgewing tot teen die ribbebene. Nogal snaaks. Gelukkig het ek darem pynpille. Maar ongelukkig is daar nie iets vir die moegheid wat so skielik op my afkom, of die gloede nie. Wanneer die goeters kom is dit maar net aanhou en uithou.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking