Dinsdag 21 Julie 2015

Dinsdag 21 Julie 2015

Die terugvoer van die troue is dat almal dit geniet het, en het verskeie mense vir my gesê dat dit spesiaal was, en dat die koue weer tog dit baie “cozy” laat voel het. Alles was werklik uit die boonste rakke uit. Dan moet ek ook sê dat Su-Hannie se fotos baie goeie terugvoer gekry het, en het een van Hettie se facebook vriende selfs gevra of dit ‘n “photo shoot” vir ‘n tydskrif was.

En so het die kleinkinders ook hulle vakansie oorslaap by oupa en ouma gehad, en het hulle dit so geniet om vir my te help met die rose steggies wat ek geplant het. Altesaam het ek nou so net oor die negentig steggies in, en vertrou dat ek so sewentig sal kry om te groei. Waar ek hulle gaan plant weet ek nie, want my tuin kan verseker nie soveel plante vat nie. Miskien sal ek maar ‘n kwekery moet begin, want die rose is almal die Karoo weer bestand. En dan is daar nog ‘n tannie wat haar rose moet snoei en dan moet ek nog kyk om van die takke steggies te maak. Sy is ‘n bietjie laat want ek hou daarvan om teen op die laaste middel Julie die werkie klaar te hê, maar dan het sy ook baie mooi rose.

En nou het die winter ook sommer gekom. Ons het verlede week ons tweede sneeu kombers gehad, en die keer het van die sneeu twee dae later nog op die berge gelê. Dit het vroeg die oggend, so net na twaalf die nag begin en sommer vinnig geval. Teen die oggend was van die paaie al gesmelt, behalwe in die pas op die pad uit na Burgersdorp/Molteno toe waar die sneeu nog negeuur die oggend die kar se onderstel geraak het. Hettie en twee vriendinne was Burgersdorp toe Vrydag oggend toe hulle dit beleef het.

Hettie het die foto Vrydagoggend geneem.


Van my kant af gaan dit maar soos gewoonlik, partye dae nie so goed nie, en dan ander dae waar dit nie so goed gaan soos op die dae wat dit nie goed gaan nie. Die maag is darem so ‘n bietjie beter aangesien ek nie meer elke dag 25+ kere toilet toe hoef te hardloop nie, maar die pille wil nie meer die pyn so kry dat dit gemaklik is nie. Dit lyk my of die gewas maar kwaai stoei met die res van die ingewande en dat die lewer en regter nier op die verloor kant is. Die twee goed kla maar amper aanhoudend dat hulle seer is, tenspyte van die pyn medikasie. Dit is veral die nier wat regtig seer is en voel of iemand ‘n mes hier agter indruk en dit so lekker in die rondte draai. Nogal seer. Verder is daar maar die gewone moeg wat party dae nogal erg is en maak dat ek sommer gaan lê, maar dan is dit sommer binne ‘n uur weer beter. En dan is dit maar die warm gloede in die gesig en nek, en o ja ek het al genoem, die seer.

Die boek vat so ‘n bietjie langer as wat ek gedink het, want die naslaan werk is maar baie, en om van die punte saam te vat in ‘n bladsy is nogal moeilik. Party van die onderwerpe is sommer ‘n hele hoofstuk lank, terwyl van die ander ‘n mens sommer ‘n hele boek oor kan skryf. En vir my wat gewoont is om baie van die profete se insigte te gebruik, is dit partykeer moeilik om dit in dieselfde volgorde as Johannes se Openbaring oor te skryf. Maar ek gaan maar aan. Net sodra ek dink ek weet nie hoe nie, dan val al die gebeure skielik in orde en dan kan ek maar weer aangaan. Dit is immers vir my die belangrikste boek wat ek al geskryf het en nog sal skryf. Soos ek verlede keer ook uitgelig het is daar soveel stories al die wêreld ingestuur oor die boek, en probeer ek net weer om die mense terug te kry om eerder te glo wat die Bybel vir ons gee, as wat die en daai persoon daaroor geskryf het. Vir my sal my skrywes suksesvol wees as ek mense net weer kan kry om hulle Bybel te gaan lees en nie wat deur mense vir ons opgedis word nie. Maar dan weet ek mense hou daarvan om hulle te stel onder konings en te glo wat hulle koning vir hulle opdis, eerder as om net die HERE as hulle koning te wil hê. Ja ons is maar net soos Israel in Samuel se tyd. Ons luister eerder en lees mense se werk as dit wat vir ons almal beskikbaar is in die Bybel.

Groetnis en seën vir elkeen op sy weg vorentoe. Tot volgende keer.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking