Sondag 16 Augustus 2015

Sondag 16 Augustus 2015 - Die maand van winde

En so is amper nog ‘n maand verby. Ek en Hettie is nou weer gewoont daaraan om alleen te wees, en is dit baie lekker om Barney en Debbie elke nou en dan vir ‘n kuiertjie te sien. Met die twee jong getroudes gaan dit ook sommer baie goed. Nie dat hulle op 40 en 36 meer jonk is nie.

Ons het so ‘n paar dae by Su-Hannie en Bani op die plaas deurgebring. Dit is altyd lekker om daar te wees en net die stilte te geniet. Hier op die dorp is dit ook stil, maar daar is dit net die gedruis van ‘n trekker, dorsmasjien of bakkie so nou en dan. En dan is die honde altyd daar, veral klein Coco om ‘n ogie te hou en kyk waar sy gou by jou kan kom lê en ‘n bietjie hitte te steel. Maar dit is nogal lekker veral omdat sy die ses maande wat die kinders in Engeland gewees het vir Bani se werk by ons gebly het en ons haar help groot maak het.

Ons was by die kinders omdat ek gou by die hospitaal moes uitkom om die dokter te sien en wag nou maar om te hoor wanneer ek weer Bloemfontein toe kan gaan vir ‘n CT scan. Die ou kanker pla maar en weet ek nie wat om die volgende uur te verwag nie. Party dae is dit ‘n lekker rustige dag, en dan is dit weer soos vroeër vandag waar dit voel of iets of iemand al jou krag kom steel het. Die medici moet maar kyk of die derms nie weer oppad is om te blokkeer nie, wat die pyn in die regter nier veroorsaak en of die lewer nog skoon is. Al wat ek weet is wat verlede jaar die uitsondering was het nou die norm geword. Ek kan darem nou die gebruik van die pynstillers anders spasieër en ekstra neem sodat die pyn beter bestuur kan word.

Ons hoop maar dat dit hier in die laaste week van die maand is want dan moet Su-Hannie in elk geval weer Bloemfontein toe gaan om Theuns se gips te vervang. Die arme outjie is verlede week deur hulle nuwe klein Labrador om gehardloop en sy linker arm net by die elmboog gebreek. So hy het so ‘n paar drade gekry verlede week om die bene weer in posisie te hou, en die sal nou op die 26 ste kan uitkom en dan is daar nog 6 weke van gips voor vir hom.

Hettie het Vrydagoggend gaan stap en ‘n baie mooi foto van die mielieland geneem met die berg in die agtergrond. Gistermiddag so ‘n ruk na ons by die huis was het een van die plaaslike mense kom wilde eende skiet vir die pot op die gedeeltes wat al klaar gestroop is en het sy kar se uitlaatpyp die land aan die brand gesteek. Gelukkig het sy kar niks oorgekom nie en het hy vir hulle gaan sê wat gebeur het en het daar net so drie hektaar afgebrand van die land wat alreeds gestroop was. Maar dit is fantasties om te sien hoe vinnig mense kan bid en hoe die HERE die wind laat bedaar sodat hulle vinnig die brand onder beheer kon kry.

Met my boek oor Openbaring gaan dit goed. Ek kry nogal baie tyd om daaraan te spandeer maar dit verg maar baie navorsing om seker te maak dat ek nie goed kwytraak wat mense kan bevraagteken nie. Ek bevraagteken wel baie van dit wat baie mense kwytgeraak het, of dit nou net kommentare is of boeke wat mense geskryf het om hulle interpretasie te verduidelik. Maar dit is baie moeilik om vier verskillende geskiedkundige standpunte in gedagte te hou, vir mense te verduidelik hoekom sekere interpretasies bevraagteken kan word en dan nog jou eie interpretasie daar te stel en te verduidelik hoekom ek dit so interpreteer. Veral wanneer jy probeer om dit vir alle vlakke van mense, van teoloë tot gewone mense in die straat duidelik te maak. Maar ek glo darem ek sal dit kan klaar kry binne die volgende ses na agt weke. Oorspronklik het ek gedink ek sal einde Julie klaar wees, en nou vind ek uit dat ek maar net een hoofstuk in ‘n maand kon skryf, en daat lê nog 13 hoofstukke voor. Maar dan was dit seker ook die moeilikste gedeelte om te verduidelik, so die res sal hopelik vinniger gaan.

So tot volgende keer, groete hier uit die Karoo.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking