Saterdag 24 Oktober 2015

Saterdag 24 Oktober 2015

Na ‘n week op die plaas is ek en Hettie weer by die huis. Bani (skoonseun) was weg vir besigheid en Su-Hannie het twee vraestelle gehad om te skryf, so toe kon ons bietjie sorg dat sy genoeg tyd kry om te leer. En dan was Theuns se konsert en jaarafsluiting ook Dinsdagaand gewees, hy gaan nou mos graad 1 toe in 2016, maar ek het maar by die huis gebly.

En natuurlik was dit lekker om op die plaas te kuier. Al was die weer nogal lekker lyk dit vir my ek het my liefde vir swem verloor. Hulle swembad is al baie warm met die seil op, seker lag lag hier laat twintigs, maar ek het nie eers lus gevoel om te swem nie. Ons het wel twee middae gesit ek kyk hoe die kleintjies swem maar ek het nie eers gevoel om swemklere aan te trek nie. En al die jare was ek die voorbok as dit by swem gekom het. Maar so het dit maar met meeste goed gebeur.

Gelukkig is die plaas nie kuier nie, want ons is so tuis dat dit half voel of ek daar bly want ek kan maak soos wat ek by die huis maak sonder dat ek voel dat ek moet voorgee dat ek nie seer het of moeg is nie. Almal praat maar van ons kamer as oupa en ouma se kamer. Eintlik is dit seker die gastekamer, maar niemand praat van die gastekamer nie.

Ek het selfs probeer om ‘n bietjie by ander mense te kuier of soos gister saam met Hettie dorp toe te gaan, maar die volgende dag betaal ek maar vir die vorige dag se kapperjolle.

So die gesondheid is maar moeilik. Alhoewel die diarieë baie beter is, is dit maar omtrent al wat beter is. My gemiddelde besoeke is darem nou af na so tussen 8 en 16 keer per dag toilet toe, en die winde is meer beheers. Daar is maar dae wat ek soos ‘n blaasoppie lyk en voel, maar wanneer die winde uit is sien ek vir baie kans, maar het nie die krag om iets te doen nie. Maar dit is maar die pyn wat nou versprei het na die linkerkant van die buik toe ook, die lewer wat maar seer bly en die regter nier wat nou selde nie meer voel of iemand probeer om dit lewendig met ‘n mes uit te sny of net te steek nie. 

En dan kuier ons nogal baie met Esthee oor die foon en internet in Melbourne. Sy is nou besig met ‘n projek om nuwe sagteware by hulle staat(provinsie) se hospitale te implementeer en geniet dit verskriklik baie. Vinnig uitgevind dat dit baie lekkerder is as projekbestuurder as om tegniese skrywer handleiding na handleiding te skryf en te verseker dat die goed werk soos wat die spesifikasies dit uitgestippel het. Nou sien sy ook baie van die platteland in Australië. Die een dorp wat sy nou mee besig is het ‘n rivier wat in die middel van die dorp deurloop. Die rivier is ook die skeidslyn tussen twee state, so die dorp het twee name, een vir die een staat en een vir die ander staat.

Die weer is nou regte Karoo weer. Warm in die dag maar tog koel dit baie af in die aand. Die reen is net skaars.


Tot volgende keer.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking