Dinsdag 05 Junie 2018

Winter 2018. Nogal beter as ander jare want 3 jaar gelede vandag het ons kapok gehad.


Dinsdag 5 Junie 2018

Daar het maar soos gewoonlik nogal baie gebeur die afgelope paar maande. Hettie het twee Euroasian ringnek duifies plus twee Zebravinkies gekry, en ek moes bontstaan om hokke te maak en vir die Zebratjies toe te maak dat hulle nie sommer uit hul hok kon vlieg nie. Die duiwe hok het nogal ‘n rukkie geneem om self te maak, maar ek is trots op dit wat ek gedoen het. Die Zebratjies se hokkie se sportjies was net ‘n bietjie vêr uitmekaar so ek moes toe van die oorskiet ogiesdraad om die hok sit om dit toe te maak. Makliker gesê as gedoen, veral met die vel wat al hoe dunner word en net ‘n krappie sommer baie bloed laat vloei. So het ek maar met my tuin hanskoene gewerk en op die ou einde was hulle punte van hulle vingers deurgewerk, maar ek is ongeskonde.

En toe tref die ou gesondheid my met ‘n groot slag. Die lang, oorspronklike, dunderm is verstop en net die omlyning werk. So ek kan ‘n lekker bord kos eet en dan 3 ure later gaan gooi ek dit weg want dan is dit klaar deur my stelsel. Dit is nogal eienaardig om nou te eet en binne ‘n halfuur is jy so honger dat jy winde opbreek en jou oorspronklike dunderm grom omdat hy nie kos kry nie want hy is sommer by die begin geknak. Gelukkig het Hettie onthou dat voordat hulle die omlyning gedoen het die dokter my twee baie sterk Diazepam (Valium) inspuitings gegee het en is ek maar daagliks daarop om in die aand te slaap en in die oggende ook een te neem om my lont so met ‘n sentimeter te verleng. So ek het darem ‘n sentimeter lont voordat ek ontplof wanneer mense my omkrap en dit het darem dat die pyn ligter is. Die verstopping het toe vir 5 dae aangehou waarin ek skielik 4 kg. verloor het, en nou is my ingewande so gewoont aan die kortpad dat al is die verskriklike pyn nie meer daar waar die derm geknak was nie, die kos nogsteeds kortpad kies en soos klokslag drie ure na elke ete daarvan ontslae raak. Ek en Hettie het juis een oggend gelag toe ek vir haar vertel dat my maag so bietjie langer gevat het en eers half drie die oggend gegaan het, en ek nogsteeds die kerrie kon ruik wat ons geëet het, en sy my antwoord dat sy dit vyfuur die oggend ook nog kon ruik. Waar ons gewoonlik so een of twee blikke lugversorger ‘n week gebruik in die badkamer, het ons toe skielik vyf verlede week gebruik.

Die langer lont wat die Diazapam my gee het darem nou die dag goed gewerk want ek het dit nodig gehad. En dit gebeur maar veral wanneer mense wat nie ‘n idee het van my tipe kanker nie vir my sê ek moet dagga probeer want dit werk. Al wat dit werk is om geld wat na farmaseutiese maatskappye sou gaan sodat hulle navorsing kan doen, gaan dit nou na privaat mense se sakke sonder enige kliniese toetse of bewyse dat dit werk. En dan praat ek nie eers oor die kwaliteit daarvan nie, en dat mense al gevang is dat hulle olyfolie verkoop as daggaolie. Indien dit sou werk sou Engeland en Australië mos lankal oorgeslaan het daarna toe as dit so goed is want hoekom sal hulle vir jou goed gee wat maandeliks in Rande hier by die R50,000 kos om simptome te beheer wat ek in elk geval nie kan kry nie, saam met nuwe diarieë medisyne wat $6,000 per maand kos. Hulle medies is gratis so hulle sal verseker in goedkoper maniere belangstel. Dan wanneer jy vir die persoon daarop wys dat daar in sekere state van Amerika wel dagga toegelaat en voorgeskryf word, die minimum dosis vir verligting van pyn 5ml is, en dat indien jy ingaan vir ‘n operasie dit moet verhoog na 10mm per dosis, drie maal per dag, hulle jou soos die pes vermy. En dan weet hulle nie dat die hofsaak wat persoonlike gebruik in Suid Afrika goedgekeur het deur die Appelhof omgekeer is nie en dit nogsteeds onwettig is in Suid Afrika om dit te gebruik.

Maar die leke weet mos meer as jy wat basies na elke video op die internet wat by elke Carcinoid konferensie opgeneem was, gekyk het. Al die videos word by die CCF webtuiste gehuisves.

Maar genoeg daaroor.

Ek het intussen my boeke skryf klaar gekry wat ek dink ek oor moes skryf, so nou het ek so ‘n bietjie meer tyd om na ander onderwerpe te kyk. Wat dit is weet ek nog nie, maar ek weet dit gaan nie nog boeke wees nie.

Verder gaan dinge maar stil stil aan. Die winter is hier met sy ryp elke oggend en die verwarmer brand in die sitkamer waar ons maar meeste van die tyd deurbring. Ek sit met my skootrekenaar op die skoot, waar anders, en Hettie is besig met haar goed, of brei, hekel, naaldwerk, rekenaar, foon of tablet.

Vandag se video is iets heeltamal anders. Pieter, my boetie, het ‘n video aangestuur waar een persoon ‘n acapella sing in al die stemme. Hy sing basies die lied vier of vyf keer, van tenoor tot bas en selfs so nou en dan hoër as tenoor, en voeg dan alles saam as een lied wat hom wys waar hy dit sing. So geniet dit.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking