Dinsdag 25 Maart 2014

Dinsdag 25 Maart 2013 Nog tien dae is verby

Voor ek my oë kon uitvee is daar sommer 10 dae verby. Daar was soveel wat gebeur het, maar elke keer wanneer ek iets wou neer pen het dit net nie gebeur nie. Ons weer het verseker verander. In die oggende en aande kan jy sommer voel dat daar so ‘n koeligheid in die lug is, en wanneer die wind waai soos vandag, weet jy verseker dit is nie meer somer nie. Vriende van ons het verlede week Donderdag selfs tekens van ryp op hulle rose gehad.

Die groente is amper alles uit behalwe die spinasie. Gelukkig het ek nou soveel groente dat ek amper ‘n vegatariër kan word en dan sal ek nog oorleef tot volgende somer. Ek sal net moet onthou om volgende seisoen die vrugte en van die groente te spuit sodat die vrugtevlieg nie weer al die perskes vir hulleself vat nie. Die arbeie wat ons by Su-Hannie gekry het begin nou ook te dra, en is dit nogal lekker om elke dag ‘n arbei te kan eet. Hulle is nog nie genoeg om ‘n bak vol te maak nie, so ons eet hulle maar so vars van die plant af. En dan het ons ook ‘n lekker kuier by Su-Hannie en Bani gehad en was dit lekker om weer die kleinkinders te sien, veral met Jana se verjaarsdag Sondag. Sy was sommer vroeg by ouma en oupa op die bed, soos wat haar gewoonte maar is.

Iets waaroor ek baie opgewonde is, is dat ek dink my boek wat ek so oor die jare aan geskryf het, staan nou einde se kant toe. Dit het my ook nogal besig gehou maar het in die laaste paar maande ook darem my aandag weggevat van die gesondheid. Ek kyk nou maar so elke dag of ek nog iets kan byvoeg, maar ek kan nou eerlikwaar nie dink dat ek nog onderwerpe kan dek nie. Maar net wanneer ek dink ek is nou reg dan gebeur dit soos gister dat ek nog skielik iets ontdek wat ek nie van geweet het nie. Ek het begin om die boek te skryf so agtien jaar gelede. Die boek is nou so net oor die 250 A4 bladsye en het as tema Jeremia 30 verse twee en drie. “So spreek die HERE, die God van Israel: Skryf vir jou in ‘n boek al die woorde wat Ek met jou gespreek het; want kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat Ek die lot van my volk Israel en Juda sal verander, sê die HERE; en Ek sal hulle terugbring in die land wat Ek aan hulle vaders gegee het, en hulle sal dit in besit neem.” So die boek handel oor ons as Christene, hoe ons een word en bly, en wat vir ons wag die dag wanneer ons ons laaste asem uitblaas. Volgende week sal ek seker aan die Engelse weergawe werk om dit in lyn met die Afrikaanse weergawe te bring.

Ek wens ek kon so opgewonde gewees oor die gesondheid. Dit is maar een van die redes hoekom daar nie iets die afgelope 10 dae gepos is nie. Ek is seker as ek ‘n binnebrand enjin was het ek  iewers ‘n gat in die verkoelingstelsel gehad. Ek loop skaars 10 meter dan oorverhit ek. Ek neem aan dit gaan dalk die winter help dat ek nie baie koud gaan kry nie, maar ongelukkig gaan dit gepaard met bloeddruk wat nie kan besluit of dit hoog of laag moet wees nie, en ‘n hart wat by tye voel of hy uit die borskas wil klim, en dan die ewige moegheid. Gelukkig reageer die pyn darem op die pille, so dit is onder beheer. Net jammer ek kan nie meer vir Hettie ‘n lekker drukkie gee nie want die ou gewas is in die pad en kry dan seer.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking