Dinsdag 15 April 2014

Dinsdag 15 April 2014 terug by die huis.


Na ‘n lekker naweek by Su-Hannie hulle is ons weer by die huis. Vandag is net koud en renerig. Laat my skoon voel of ek weer in Jeffreysbaai is, want daar was die weer wat ons vandag het, winter. Ons het darem so amper 10mm reën gehad en dit lyk of ons nog kan verwag. Ek het so afgekoel dat ek skoene moes aantrek en nie met sandale kan rondloop nie. Ek het sommer ook ‘n baadjie aan.

Die naweek het ons lekker gekuier. Die kleinkinders was baie bly om ons te sien en dit het nogal gehelp sodat ma en pa hulle aandag by die winkel kon vestig. Vrydagaand het vier diewe by Su-Hannie se winkel ingebreek en het hulle maar ‘n moeilike tydjie deur gegaan, veral vir Bani wat die nag in die winkel moes waghou sodat ander diewe nie hulle self kom help aan die winkel se voorraad nie. Gelukkig het die bure gehoor toe die voorste venster gebreek het en was die polisie net om die draai en kon hulle 3 van die 4 voorkeer, en amper al die gesteelde goed terug kry wat die inbrekers net om die draai van haar winkel af weggesteek het. Die klomp het sommer haar mandjies gevat en hulle gesteelde worsies en ander vleis daarin gedra. Op die ou einde het hulle net met ‘n pak okkerneute weg gekom, en is hulle weer opgesluit. Hulle is glo net ‘n week of wat vroeër vrygelaat sodat hulle paasnaweek by die huis kan wees, en nou sit hulle alweer in die tronk.

Gesondheids gewys is dit maar seer. Net toe ek dink my ou groot pens is nou weg toe raak die ingewande weer kwaad vir my en nou lyk ek of ek verwagtend is. Die enigste baba wat daarin is is ‘n meneer van ‘n pyn. Dit sal nou seker weer ‘n paar dae vat om af te blaas en dan behoort ek weer ‘n paar goeie dae te hê. Dit is maar hoe diarieë is. Maar liewer dit as wat alles verstop is. Ek was gisteraand verbaas dat ek weer so ‘n kwaai bronchospasma aanval gehad het. Dit is ‘n pyn wat net bokant die maag begin en dan kramp die hele sluk derm van onder na bo. Ek onthou die eerste keer toe dit gebeur het het ek gedink dit is ‘n hartaanval want dit is hoe ek gedink het dit moet voel. Gelukkig het ek gegaan vir stres EKG’s en alles en kon hulle niks opspoor nie. Ek het eers verlede jaar uitgevind dat bronchospasma een van die gevolge van carcinoid sindroom is. Na twee glase koue water is die pyn toe weg, maar dit laat ‘n mens nogal skrik.

Ek het nou net by Hettie gehoor dat daar drie persone die naweek oorlede is terwyl ons weg was. Die omie van die supermark is glo verlede Vrydag oorlede, dan ‘n ou tannie van die oue tehuis op 97, en dan een van Hettie se studente by die oue tehuis op 69. Dit wys maar net weer hoe vinnig die lewe kan eindig. Groete

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking