Dinsdag 08 April 2014

Dinsdag 8 April 2014

Vandag is dit weer ‘n baie lekker Karoo herfsdag. Daar is so ‘n lekker byt in die lug in die koelte, en in die son is dit warm. Dit is nou te sê as die wind nie waai nie want dan is dit orals koud. Die afgelope week het ons vir die eerstekeer die seisoen ryp gehad. Dit het glo wit gelê. Ek het gelukkig nie nodig om my kop voor so agtuur die oggend buite te sit nie, so ek het dit nie gesien nie.

Met die gesondheid was dit nie ‘n goeie week gewees nie. Saterdag het ek maar die meeste van die tyd gelê want ek kon nie die pyn baas raak nie. Dit is so of dit net weer ‘n nuwe fase ingaan waar dit maar moeilik is om die pyn te bowe te kom. Ek het so gewoont geword dat ek so nou en dan ‘n dag gehad het waar ek die volle dosis pyn medikasie gevat het, maar die afgelope week is daar amper nie ‘n dag wat ek dalk een van die pynpille kon los nie. Met die ander newe effekte gaan dit ook goed. Ek bly maar moeg en die gloede wil ook nie ophou nie.

Vir die mense wie se inkomste gebasseer is op ‘n maandelikste inkomste is die maand ‘n lekker maand met al die vakansie dae, maar vir die wie se inkomste afhang van besigheid kan ek maar net sterkte toewens en hoop dat die vakansiedae nie te veel invloed sal hê nie.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking