Maandag 06 Januarie 2014

Die eerste week van 2014

Woensdag 1 Januarie 2014

En so begin ‘n nuwe jaar met nuwe dinge. Gisteraand was dit vir my maar woes. Selfs met my slaappil kon ek nie slaap nie. Gelukkig was die nuwejaar feeste maar afgewater hier by ons. Daar het so ‘n paar klappers afgegaan en een motorkar het met sy toeter aangery vir so tweehonderd meter. En toe is dit stil.

Van nuwejaarsdag weet ek nie veel nie. Ek moet sê ek hou nogal van die HERE se humorsin. Toe ek nie kon slaap die vorige aand nie het ek gevra dat ek net weer ‘n dag sal hê waar ek nie so pyn sal hê nie, en toe gebeur dit sommer die volgende dag. Net ek het nie gedink ek sal die dag om slaap nie, maar van pyn het ek toe nie geweet nie. Gisteraand was die pyn toe glad nie erg nie, maar was ek verskriklik gasvry. Sjoe dit het sommer net geborrel soos dit uitkom. Ek kon nie waag om anders te sit nie, want dan het al hierdie gasvryheid ontsnap. Ten spyte van die baie slaap in die dag het ek verbasend vinnig en lekker geslaap gister.

Donderdag 2 Januarie 2014

Vanoggend het nogal goed begin. Ek het net gevind dat ek so ‘n bietjie seer het waar die gewas is, maar verder was ek redelik. En toe besluit ek en Hettie om winkel toe te gaan. Nou lyk dit vir my of ek ‘n gasket of iets geblaas het, want ek bly net oorverhit. En dit is nogal lastig. Daar is gelukkig ook nogal baie min op die lysie om te doen vandag. Dit bestaan maar uit sit, en as ek moeg gesit is kan ek die waaier aansit en verder sit. Ek sal seker maar later vanmiddag weer die tuin natgooi soos elke vorige dag. Gelukkig is dit die plek waar die goeters gebeur. Ek kon Dinsdagaand die eerste keer van ons eie spinasie gaarmaak, en nou sal ons moet eet om voor te bly. Ek weet net nie wat ons met die skorsies, butternuts, komkommer en pattypans gaan maak nie, want elke saadjie het opgekom en nou rank hulle deurmekaar.

Saterdag 4 Januarie 2014.

Nou het ek eers weer tyd gemaak om ietsie neer te skryf. Vanoggend net weer uitgevind ons bly op ‘n klein dorpie. Ek en Hettie het winkel toe geloop en wou by die bank ingaan, toe vind ons uit dat die bank net een Saterdag ‘n maand oop is. So die banksake moet maar wag tot Maandag. En net ingeval julle dalk dink ek moet van bank verander, dit is die enigste bank wat nog ‘n tak het in ons ou dorpie. Al die ander banke het net ‘n ATM, met FNB s’n wat binne ‘n winkeltjie is wat amper niks aanhou nie, en sommer vroegdag al sluit.

Die groente gaan baie goed aan. Die pattypans se eerste drag begin al regkom, en die skorsies is al groter as golfballe. So dit is nogal lekker om te sien hoe die goed aangaan. Die weer is net erg die week. Gistermiddag vyfuur was die aanvoelbare temperatuur 36C. Snaaks genoeg kla almal oor die hitte wat ons die afgelope week gehad het, so dit is nie normale weer nie.

Die gesondheid is maar wisselvallig. Net as ek dink ek het ‘n goeie dag dan vind ek uit dit is nie een nie. Die afgelope paar dae was dit nogal rof, maar daar is darem pynpille wat ek kan drink. Wat ek uitgevind het is dat ek party dae nie die gloede so erg voel nie, maar toe vind ek uit dit is die dae wat die pyn ‘n bietjie erg is. En so gaan ek maar aan elke dag. ‘n Bed is gelukkig ‘n lekker ding waarop jy horisontaal kan verkeer tot jy beter voel, en dit doen ek nogal gereeld.

Maandag 6 Januarie 2014.

Die naweek is verby en dit bring ook ‘n nuwe week met nuwe dinge. Ons het darem so ‘n bietjie reen gehad gister, en dit het so effe afgekoel. Ek hoor gister by die diens dat mense wat al 38 jaar hier bly sê dit is die warmste wat hulle nog hier gehad het. So ek mag maar dink dit is warm.


Ek is seker ek het ‘n gasket geblaas iewers. Ek en Barney het vanoggend gou die stoorkamer/garage ‘n bietjie beter gepak, en toe oorverhit ek al weer. En ek het nie eers fisies gewerk nie. Ek het maar net gesê wat moet waar gaan. Verder is die gesondheid maar baie wisselvallig. Verlede week het ek amper nie winkel toe kon loop nie en het ek maar meeste van die tyd gerus. En dan het die ou simptome van diarieë ook nog kop uitgesteek. Met die ander ou simptome gaan dit goed. Hulle kom kuier maar gereeld ‘n paar keer per dag, en partykeer slaap hulle sommer oor. Gelukkig kan ek darem vir een van hulle pille drink om ‘n ruskansie te kry vir ‘n paar uur, of hom darem net te kry dat hy alles oorheers nie. 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking