Woensdag 15 Januarie 2014

Woensdag 15 Januarie 2014.


En daar is sommer nog ‘n hele paar dae verby. Geluk aan al die mammas en pappas en oupas en oumas wie se kroos weer vandag skool toe is. Ek is seker van die mammas is nou baie bly dat die vakansie verby is. Ek weet as kind het ons verseker nie uitgesien om terug skool toe te gaan nie, maar dit het maar redelik vervelig geraak hier teen die einde van die lang vakansie. Die karoo is maar warm en die afgelope week baie droog. Ek moet amper elke dag die orgidië twee keer op ‘n dag natgooi, anders gaan hulle skade kry. Maar met die groentes gaan dit goed. Die pattypans en skorsies groei so vinnig ek kan nie voor bly met die gebruik nie. Net as jy dink daar is nie vir vandag vars groente nie, dan sien ek dat daar vir die volgende week groente is, en alles moet gebruik word. Die spinasie groei so vinnig dat ek vandag die hele plant se blare afsny en oor ‘n week kan ek dit alweer doen. En dan sit jy met so 12 stoele spinasie.

Gesondheid die afgelope paar dae was nogal goed. Die diarieë is vir die oomblik oor, maar nou het dit omgesit in hardlywigheid wat weer pyn in die derm veroorsaak. Met my maatjie, die gewas, gaan dit goed tot redelik. Hy probeer darem nie meer die afgelope paar dae om alles te oorheers nie, en is redelik op sy plek en kla nie te veel nie. Die pynpille hou hom maar stiller. Hy kla baie in die aand as ek so half op hom lê, maar gelukkig wen ek altyd die geveg omdat die slaappil my uit sit en ek nie enige iets voel tot so 5 uur in die morê nie. Die omval storie is net erg. Hettie hou nogal daarvan want nou kry sy baie meer drukkies as in die verlede. Meeste kere is sy binne gryp afstand wanneer ek op my hurke sit en gou ‘n bossie uittrek in die tuin. Met die opstaan slag is dit wanneer die bloed net in die voete is en die kop net swart sien. Dit is dan wat ek maar gryp na enige iets wat my regop kan hou, of ek sak maar weer vinnig af na ‘n hurkende posisie.
Die gemoed is ook nogal goed die afgelope ruk. Ek voel ek kan sommer nog baie doen en sien nogal uit na elke dag om iets te kan doen, om te skryf, of sommer net lekker kos te maak en almal te bederf.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking