Vrydag 17 Januarie 2014

Vrydag 17 Januarie 2014.

Ek sit nou lekker voor die waaier en skryf. Netnou toe ons gekyk het was dit al oor die 30 grade Celcius binne die kombuis, so ek week nie wat die temperatuur buite is nie. Gelukkig is ek nie in Melbourne nie. Esthee sê gister vir my dat dit nog 40grade was seweuur die aand toe ons gepraat het. Al wat ek weet is dat al die groentes se blare hang van die hitte. Maar dit lyk darem nie of dit die groente te veel benadeel nie. Hier teen vyfuur in die middag begin alles hulle koppe weer optel, en na ek hulle natgegooi het staan alles weer regop en lus vir die lewe. Ek kan net nogsteeds nie glo hoe vinnig die groente groei nie. Woensdag het ek vir ons skorsies gepluk, en toe ek vanoggend gaan kyk toe is daar al weer skorsies vir die volgende keer.

Ek en Hettie was gou dokter toe vanoggend en hy het toe die een pynpil se dosis verhoog vir my. So ek glo ek sal nou minder pyn hoef te verduur. Dit is nogal lastig wanneer die pyn jou kniehalter en jy nie kans sien vir alles wat jy vroeër kon doen nie. Gelukkig het ek nou rede om elke nou en dan ‘n bietjie te rus. Die dokter wat ek gesien het vanoggend sê vir my nadat ek hom nou vertel het wat aan die gang is dat een proffie vir hulle op universiteit gesê het dat daar ‘n ding is soos Carcinoid, en dat hulle maar moet oplees oor die kanker wanneer hulle ‘n pasiënt kry wat dit het, want hy kan nie verder daaroor uitwy nie. Daar is glo te min inligting tot hulle beskikking. Die apteker het toe ook eers weer met die dokter gaan praat oor die pynpil want dit is gewoontevormend van aard. Ek glo sy antwoord was maar dieselfde as wat die apteker by ons sel vir sy vrou gegee het. “Die man het dit nodig, so daar is nie ‘n ander opsie nie”. Verder het ek ‘n baie goeie week gehad. Die ou normale gloede, bloeddruk en pyn was daar, maar dit het nie alles oorheers nie.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking