Woensdag 08 Januarie 2014

Woensdag 8 Januarie 2014.


En daar is sommer nog twee dae verby. Ek is baie bly oor die reën die afgelope paar dae. Maandag sommer 17mm binne 20 minute, gister nog ‘n bietjie, en so terwyl ek hier nou sit het dit weer begin reën. Vanoggend het ek ons eerste pattypans gepluk, en môre is dit die skorsies se beurt. Dit is darem baie lekker om so jou eie ou groentetjie te kan eet.

Gisteraand het ons die jaar se selgroep byeenkomste by ons huis afgeskop. Dit wat ek gedink het ons oor gaan praat is toe glad nie bespreek nie. Ek moes omtrent bontstaan om al die antwoorde vir mense kon gee. Dit het net weer vir my gewys dat daar baie mense is wat nie weet wat in die Bybel staan nie. Soos die een persoon vir my sê het hy sy buurman ‘n vraag gevra oor ‘n onderwerp, en die sê toe vir hom wat sy standpunt is. Toe die persoon sy buurman vra waar dit in die Bybel gestaaf kan word toe erken die buurman dat hy nie eintlik die Bybel ken nie, want hy gaan kerk toe om te hoor wat die Bybel sê. Nogal interesant.


Met die gesondheid is dit maar nogsteeds op en af. Gister het ek seker net vir so ‘n halfuur leë blombakke reggepak en die skadunet in nuwe sakke gesit, toe oorverhit ek alweer. Soveel so dat ek ‘n koue stort gaan vat het en toe vir ‘n halfuur voor die waaier moes sit om weer normale temperatuur te bereik. Vanoggend was ons net winkel toe en terug toe is dit weer waaier tyd. Die ander simptome is maar altyd in die rondte. Die moeilikste een is maar seker die pyn. Soos vroeër vandag het dit gevoel dat met elke treë wat ek loop of iemand ‘n mes hier regs van die naeltjie insteek. En dan is die omval storie ook aan die gang. Vanoggend was Hettie gelukkig by my en het ek haar sommer skielik om die hals gaval toe ek opstaan van ‘n gebukkende posisie. Maar dit is ook sommer net lekker om haar ook ‘n lekker drukkie te gee.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking