Maandag 16 Desember 2013

Dinsdag 10 Desember 2013

Vandag was ons al redelik besig. Ons het nou eers ons eie gordyne in ons kamer opgehang, en is besig met die sitkamer se kant gordyne en dan is dit die badkamer en kombuis se beurt. Ek doen baie met Barney en Hettie se hande. So voor dit en gedurende dit is ons gou twee keer dorp toe en terug. Gelukkig is dit net so 300 meter heen en weer. En dan is daar nog die storie by FNB stadium. Ek wonder hoeveel mense het geluister na wat Mbeki se broer kwyt geraak het op die lug. Hy het gesê dat hulle nie glo daar is ‘n hemel of hel nie. Mandela het hom nou by die voorvaders gevoeg en nou moet hulle hierdie groot fees vier om seker te maak dat hy tevrede is met hulle anders gaan hulle nie goed leef vorentoe nie. ‘n Baie hoë persentasie van die swart Christene glo ook maar in hul voorvaders. Ek weet dit is so want selfs terwyl ek ‘n jaar lank skoolgehou het op Sterkspruit het die ouers van een van my leerlinge haar uit die Christelike skool gehaal omdat een van die onderwysers die meisie gevra het om haar toordokter halsbandjie aftehaal. Baie van die leerlinge was omgekrap omdat die Bybel glo teen hul tradisie diskrimineer. Gelukkig weet ons as Christene ook dat die groot afvalligheid moet kom, voor die einde kom.

Vanaand moet ek weer ons groepie Pinkster mense lei by die week se bymekaar kom. Dit is nogal lekker om die boodskap van die Bybel met mense te kan deel. Vanaand wil ek so ‘n bietjie kyk na wie ontvangklik is vir die Woord van die HERE.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking