Maandag 16 Desember 2013

Maandag 16 Desember 2013

En daar begin die week sommer met ‘n vakansie dag. Gelukkig lyk dit darem of van die “helde vereering”  of soos ek dit sien afgodaanbidding nou van gerus kan word. Ek weet daar is baie mense wat voel dat hy ‘n held is, maar soos dit aangegaan het die afgelope tien dae is hy tot afgod status verhoog. Ek gee nie om vir die wat in voorvader geeste glo dat hulle so aangaan nie, maar wanneer ek as Christen die TV op ‘n Christelike stasie sit en DSTV met elke kans dit in my keel afdruk, dat raak dit so ‘n bietjie te erg. Maar genoeg daarvan.

Met my gaan dit nogal goed. Die pyn is draaglik vandag en die gloede is minder. Al wat ek oor verbaas is dat ek so verskriklik gloede kry as ek iets drink. Gister het ek op ‘n keer gedink dit is die kaffieën in die koffie wat dit veroorsaak. Dit is wat al die webtuistes ook meld. Maar toe drink ek rooibostee, en daar gebeur dit toe ook. En toe besluit ek maar op vrugtesap, en daar gebeur dit weer. En vanoggend drink ek sommer skoon water. En daar is dit weer erg. So nou moet ek maar verlief neem daarmee dat ek maar gloede gaan kry wanneer ek iets drink. Maar, my twee liter vloeistof moet ek drink elke dag.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking