Sondag 15 Desember 2013

Vrydag 6 Desember 2013

Ek moet erken dat ek vandag nie baie lekker voel nie. Ek het gister nogal gewoel en werskaf om ‘n bietjie gras te saai by die agterdeur om van die los grond weg te kan kom. Dit het my toe ook laat sleg voel aangesien ek die hele aand erge gloede gehad het. Nou vanoggend sommer in die bed terwyl ek en vroulief lê en tee drink, het die gloede hulle verskyning gemaak. Na ontbyt het ek die ou “bloubossie” wat hier by ons groei met Roundup gespuit. Die goed is en groei soos onkruid met diep lote onder die grond. Hoop maar dit gaan werk. Daarna het ek maar weer ‘n bietjie vertikaal verkeer om te kyk of ek van die gloede (flushing), kan wegkom, en weer bloed kan kry in my kop. Die gloede veroorsaak dat die ou bloeddruk so ‘n bietjie nie weet wat aangaan nie.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking