Maandag 16 Desember 2013

Maandag 9 Desember2013

Vandag nogal baie gedoen. Winkel toe gegaan, Hettie gehelp om die mat in die gang uit te haal. Daar was so ‘n ou mat in die gang en toe ons dit oplig was dit baie jare se stof wat daaronder gelê het. Die mat was vasgekap met spykers, so al die stof wat deur gestrap het, het op die vloer gelê. Dit was omtrent ‘n klomp stof. En nou het ek my nog vererg vir Tony wat die bure se tuinjong is, die ou wat net ‘n paar bossies afsteek en dan geld wil kry om te gaan suip. Net toe ek wil begin skryf vir vandag toe sien ek hom hier in ons gedeelte van die tuin ook besig om die bloubossie af te steek. Dit moes hy nou nie doen nie aangesien ek net Vrydag ure spandeer het om al die bossies met Roundup te spuit om hulle dood te kry. Die goed groei met ranke onder die grond so as jy nou een op die grond afsteek, dan steek sy maatjie more kopuit. En dan wil hy nog met my terug praat. En ek het hom verlede week ook weggejaag oor dieselfde storie. Ek glo nie hy sal sommer weer iets hier probeer doen nie. Ons moet maar ons gedeelte van die tuin toe kry sodat hy my nie verder kan  bemoei nie.

Met die gesondheid is dit maar wisselvallig. Dan voel ek goed, en vyf minute later dan is ek weer sleg. Dan het ek nie pyn nie en dan het ek weer baie pyn. Dan kry ek gloede en dan nie. So ek moet maar gewoont raak aan die wisselvalligheid en aangaan.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking