Maandag 16 Desember 2013

Vrydag 13 Desember 2013

Nou maak ek eers weer vandag tyd om ‘n bietjie te skryf. Die afgelope paar dae was maar woes. Die limf kliere maak dat ek hardlywig is en dat die derm verstop. Dit is baie ongemaklik en het ek nou eers op die internet gesien dit is wat hulle maar maak. Nou weet ek ook hoekom die chirurg my gevra het of ek nog ope lyf het. Dan is daar die ou vriende, “flushing” en bloeddruk wat my nie alleen wil los nie. Dit is nou wat die medici carciniod krisis noem as al die goeters saam gebeur. En dit gaan nou al vir die afgelope 9+ dae aanhoudend aanmekaar. Een ding wat ek nou geleer het die afgelope paar maande is dat ek seker 2 keer meer weet as die meeste mense wat die siekte het. Vir my help dit om te weet wat my aangaan, aangesien ek dan weet wanneer iets gebeur hoekom dit gebeur en wat jy kan doen om beter te voel.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking