Saterdag 28 Desember 2013

Saterdag 28 Desember 2013


En so het ‘n week verloop sonder enige nuwe skrywes vir die dagboek. So wat het die week in my lewe aangegaan? Sondag is ons na die diens toe en is ek toe sommer skielik gevra om die diens te lei. Dit was so lekker om sommer so uit die vuis uit te kon deel met die mense oor die verbond. Môre gaan ek bietjie verder en gaan ons ook nagmaal vier. Dit behoort ‘n fees te wees.

Maandag was ons maar besig by die huis, en Dinsdag is ons saam met Su-Hannie na hulle plaas toe vir Kersfees. Dit was sommer baie lekker om die tyd saam daar deur te bring. Ek weet ek het nou nie veel gedoen nie, maar ek was darem saam met Bani na die bome toe om te sien hoe die nuwe boompies aangaan, en na die braaikuikens toe wat seker so oor twee weke geslag sal word.


Ek het nou ook uitgevind dat die oggende gewoonlik vir my redelik maklik is om deur te kom, maar ai tog daarna. So op Kersdag  het ek maar ‘n bietjie sleg gevoel en was daar amper nie ‘n minuut wat ek nie gloede gehad het nie. Maar gelukkig is daar darem pynpille wat help om die pyn onder beheer te hou. En dan is ek ook sommer bederf deur al die telefoonoproepe wat dit regtig spesiaal gemaak het. Die res van die week was dit maar soos gewoonlik. Nou goed en dan voel ek sommer weer woes vyf minute later. Gister het Su-Hannie ons toe weer na ons huis toe gevat, en vandag is so ‘n tipiese Karoo somersdag. 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking