Saterdag 21 Desember 2013

Saterdag 21 Desember 2013

Ek het die afgelope paar dae nie by die dagboek uitgekom nie. Die grootste rede is maar dat daar redelik baie is om te doen, en ek nie altyd lekker voel sodat ek alles gedoen kan kry nie. Donderdag was ek maar bietjie siekerig met diarieë. Dit het nogal my kragte getap. Gister was die maag darem beter, maar het nogsteeds baie gekramp. En dan is daar die ou bloeddruk wat so op en af is. En natuurlik saam met die bloeddruk is dit ook die hardkloppings. En saam met die hardkloppings is dit die gloede. Gister is Hettie maar alleen winkel toe aangesien ek maar meeste van die dag net gesit het. Verder het ek voor die kamera gaan sit en begin aan opnames wat ek maak vir volgende jaar se Bybelskool wat ek gaan aanbied. Ek het klaar twee studente wat wil kom, maar die opnames wil ek graag op on webtuiste sit sodat ander persone ook daarin kan deel.

Ek is nogsteeds verbaas oor die gasvryheid van die gemeenskap. Net waar jy kom groet almal en wil hulle eers ‘n bietjie kuier. Soos Hettie vanoggend vir my sê dat toe ons hier gekom het was ons gewoonlik binne 20 minute weer by die huis, maar deesdae vat dit sommer ‘n uur om eers weer by die huis te kom. Nogal lekker gesels vanoggend by die tuisnywerheid waar Hettie so ‘n paar van haar waterverf skilderye gaan sit het.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking