Maandag 16 Desember 2013

Saterdag 7 Desember 2013

Vandag is nie veel anders as gister nie. Die gloede is maar daar en verdwyn so ‘n bietjie as ek staan of loop, maar is erg sodra ek op ‘n gemaklike stoel gaan sit. Soos ek nou hier by die kombuistafel sit is dit ook redelik, maar kry ek nou weer pyn in die regter nier en voel my buik of ek ‘n hele skaap by myself opgeëet het. En dan is daar die liewe ou bloeddruk. Sodra ek opstaan van ‘n sittende posisie dan gaan al die bloed na my voete toe en moet ek maar vashou om nie om te val nie, en dan ‘n paar sekondes later is dit weer so hoog dat ek my hartklop in die ore voel. Ek glo nie ek gaan baie vanmiddag doen nie, dalk net die toilet klap regmaak en tuin natgooi. Ek hoop regtig die ou gloede wil my net ‘n breuk gee.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking